fredag 26 december 2008

sova sova sova


Jag har vänt på dygnet totalt typ. Sover länge, är uppe länge. Men jag svär, jag ska sova efter detta inlägget, jag måste. ( kl 02:46)

Väldigt lyckad utflykt i skogen idag, haha! Såhär ungefär var det. Bröderna Fluff faffla med varandra, allså på skoj. Erland tycket inte att Ingemar & pappi kunde göra upp eld, vilket han hade rätt i. För det tog en timme om inte mer innan vi fick någonlunda eld, papper, lite trä brann bara.( Sen också gick det åt en halv flaska tändvätska) Den brann bara i ett par minuter, kanske 2. Då fick vi skynda oss och grillar korvarna. Dock gick det inte så bra, elden brann typ upp. HAha, mums på kalla korvar vi fick lov att äta. Japp, men vi hade mysigt. Vi kallar oss "Familjen Adam's" (stavning?) enligt oss själva är vi lika dom. Haha. Sjuk humor.

Min familj, Bröderna Fluff och Fisa = Natur'männsikor. vi är ofta ute i skogen, iaf när Fisa kommer ner och hälsar på, erland med.

Jag kan säga såhär, Erland är ingemar's bror, Fisa är Ingemar's "tjej"

Iaf, dagen slutade med att Bröderna Fluff & Fisa kom hem till oss och spelade kort. (på kvällen)


Lite krångligt inlägg, men roligt att skriva av sig och hoppas att någon där ute som har tråkigt blir en smula gladare. Haaha.


Juste här kommer en bild från julafton.
Bilden är tagen hos farmor&farfar
" haha, titta sikket leendé"


Inga kommentarer: