måndag 22 december 2008

Tandläkar'besök och stress.

Tandläkaren ringde innan, 12:50 och säger att jag har fått en tid klockan 13:00.
Helt förvånard var't jag. Så jag fick typ stressa ihjäl mig, haha. Jag hade bara pyjamas på mig.
Fast jag bor ju bara några kvarter från Tandläkar'mottagningen.
Yepp, väl där så fick jag vänta 10 minuter. Funnybunny.
Hos tandsköterskan lackade jag bara mina tänder och tog kort. Sen också fick jag besvara en massa frågor. Typ "Röker du eller snusar du?" osv. Japp, jag ska tillbaka till TANDLÄKAREN igen den 14:e januari. Då ska man kolla om jag behöver tandställning IGEN!?
Eftersom jag fortfarande har "korsbett" och så var det en tand som skulle vara framför en annan tand när man biter ihop, komplicerat, jag vet. Huumh.
En sak gör mig riktigt besviken just nu, jag har ju för fan haft 2 stycken tandställningar innan?!
En "osynlig fast" och en "lös"
Den senaste tog jag bort efter påsk. Herregud.

Nu väntar gökarna på mig.

Inga kommentarer: