söndag 28 december 2008

- 1

Godkväll.
Jaha, ännu en dag på jullovet har gått, skolan närmar sig med stormsteg! Jullov utan snö, ingen vinter utan snö? Jag vill kalla det höstlov som vi har nu.
Usch för tanken, men en sak har jag kommit på. Jag har gått halva högstadiet.
Härligt som fan, 1,5 år kvar (y)
Idag har jag inte gjort ett skit. Skrivit lite, eller ganska mycket vill jag säga!
Låtar, noveller och sånt. Fast allt är halvfärdigt typ.

Imorgon drar jag in till Borås med mammi och några syskon, klockan 10:00, eftersom Jontz ska till läkaren först. Så jag lär gå och lägga mig ganska snart. Men som vanligt fastnar jag väll här, det går inte att slita sig loss. Men man hoppas ju på det bästa, haha! Jag får ta mig i nackskinet och säga "- Nu Martina så måste du gå och lägga dig"
Sen också ska jag vara med Majjiz imorgon, superkul! Vi har inte setts på länge, saknar min vän en aning mycket <3
Innebany imorgon också, ahaha. Majjiz kanske ska med! KUL KUL KUL!!

Men som sagt, ska upp tidigt imorgon så jag får la ta och slita mig härifrån.

Inga kommentarer: