tisdag 30 december 2008

2 dagar kvar på 2008.

Hittade inte så mycket i Borås igår, bara ett par skor och en typ tunika eller vad man ska kalla det för. Fint är det iallafall. Dessutom var det på rea, haha xD
Japp, men jag gillar inte att gå i affärer när det är fullproppat med folk. Usch. Massa folk som trängs, osv.

Igår var jag med Majjiz också, funnybunny. Vi hade inte setts på länge, ååh. Jättekul hade vi iallafall igår, haha ^^ <3
Senare på kvällen åkte jag, Majjiz, Jontz och pappi och spelade innebandy.
Mycket kul, även om jag inte är bra på det. Men man behöver ju inte vara bra på allt?
jag gick och la mig i någonlunda tid tycker jag, 24.00-24:30 nått sånt.
Det är lite skillnad, jag brukar inte gå och lägga mig före 02.00.
men jag är en nattmänniska och en morgontrött surtant.

Ikväll ska jag på bio troligvis med mina homies. Emiiillz och Jontz.
" vi hade iallafall tur med vädret - igen "
jag gillar " vi hade iallafall tur med vädret " så jag förväntar mig att denna ska vara minst lika bra!

Inga kommentarer: